torsdag 15. desember 2016

Inspirasjon til utfordring #4

Hei alle sammen.

Her kommer litt mer inspirasjon til utfordring #4


Men før vi viser det, vil vi gjerne ønske velkommen til 
to nye og veldig dyktige designere.


 

Jeg er ei jente i midten av tredveåra som liker å pusle med kortlaging og scrapping på fritiden. Til daglig jobber jeg som gullsmed hos www.gullsmedjannemari.no ,en liten koselig butikk med verksted. Jeg er gift og har to barn født i 04 og 07


Elisabeth Lisa Nygårds

Jag heter Elisabeth Nygårds, men kallas av dom flesta numera för Lisa.

Kort beskriver jag mig som en fotande, scrappande islandshästägare. Där har du mina tre stora intressen här i livet. Du hittar mig i en naturskön liten by i Dalarna, där jag bor med min man och våra två barn, familjens katt och dotterns kaniner. Mina två hästar har jag inhyrda hos en granne i byn där dom får gå med sällskap av några andra hästar. Det här med ”Scrapping” har jag pysslat med sedan 1995, fast då var det nog mer ”Stämpling” det handlade om och enbart kort. Inte förrän 2003 stack jag näsan i scrapträsket och började med Layouter och blev genast fast med det oxå. Numera går ju allt under samma samlingsnamn verkar det så ”Scrapping” innefattar både Layouter och Kort när det pratas om det. Min stil är ganska ”ren” och jag har svårt för att krussidulla till det allt för mycket. Kanske mest beroende på att jag helt enkelt inte tar mig tid. Jag gör hellre klart och fortsätter på nästa projekt än pillar detaljer i flera timmar.

Jag driver sedan Jan-2001 InkyWings Motivstämplar med ett sortiment som just nu består av olika småark med texter och motiv samt ett brett urval av läckra Flairs (Badges) som används inom scrapbookingen, tex Project Life.
Vi gleder oss veldig over å ha med disse to dyktige damene på teamet vårt.
 
Denne gangen er det team 2 som deler
kortene de har laget.


Håper dere blir inspirert til å delta i vår #4 utfordring.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Klem fra alle DT jentene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar