torsdag 15. mars 2018

Inspirasjon til utfordring #19

Nå er vi allerede halvveis i Mars.

Og her kommer mer inspirasjon fra DT-jentene,
kanskje så får du litt mer kreativ glede i denne kalde tiden!


Men først vil vi introdusere dere for de to siste 2 av totalt 4 nye DT'er vi
er så heldige å ha fått med på Designteamet vårt.


❤❤❤

We're already halfway in March.

Here is some more inspiring creations from our DT -girls,
hopefully they will give you some creative joy on these cold days!

But first we want to introduce you to the last 2 of 4 new DT members we
are so lucky to have on our Designteam.
❤❤❤


 
Jeg er 45 år og kommer fra Skien. Jeg er gift og har to barn, en gutt på 22 år og ei jente på 18 år.  Jeg har alltid vært glad i å lage ting og har vært innom endel forskjellige hobbyer. Jeg har strikket, heklet, sydd lappeteknikk/klær, blomster oppsatser, osv.
Scrapping begynte jeg med for ca 4/5 år siden.
Jeg lager mest kort. Prøvd meg på noen få LO.
Jeg er glad i den vintage/romantiske stilen. 
Jeg blir inspirert av å se på hva andre lager og gå på kurs.



 
Jeg hedder Dorthe og jeg er i starten af halvtredserne (endnu da). Jeg bor i Billund sammen med min knægt Patrick og min dejlige, frække kleiner münsterländer Tessa. Jeg elsker at lave/scrappe kort - det bruger jeg masser af tid på. I sommeren 2011 begyndte jeg så også at lave Layout. Derudover er jeg vild med at lave mad, bage, sylte - og så samler jeg på kogebøger.


Utfordringen denne mnd er:
The Challenge this month is:

Bingo


Our sponsor this month is




Premien til vinneren er 
The winner will get

 

Her er hva våre DT-jenter har lagd

Heidi
Har brukt 1 rekke loddrett; blomster, blonde, dies


Dorthe
Har brukt 2 rekke loddrett: Perler, Chipboard, Osteklut

Gunn Anita
Har brukt 1 rekke vannrett: Perler, Chipboard, Tag



Trine-Lise
Har brukt 1 rekke loddrett: Blomster, Perler, Tag




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar