mandag 15. oktober 2018

Inspirasjon utf #26 - Bruk Dies/Use Dies

God morgen!

Tenk dere...nå er vi halvveis i oktober allerede!
Høsten kommer og bringer med seg vakre farger ute i naturen.

DT jentene har funnet den inspirasjonen og bringer den videre til dere,
månedens utfordring er Bruk Dies.

Men først vil vi presentere de 3 nye DT`er
som har blitt med i designteamet vårt her på bloggen!

♥️♥️♥️

Good morning!

Strange to think we are already in mid-oktober!
Autumn is here and brings all the beautiful fall colors out.

The DT girls has found that inspiration and brings it to you,
this months theme is Use Dies.

But first we will introduce our 3 new DTs
that have joined our designteam here on the blog! 
♥️♥️♥️

 Married over 30 years to the love of my life. I have three grown children and one beautiful grand baby that has my heart. 
I love to craft in many mediums, but I love playing with paper. I work for the largest living historical museum in the US which is all 18th century to the fullest. 
HUZZAH !! 
 I'm so happy to be here and looking forward to lots of happy crafting time with you all.



 Jeg er 28 år (blir 29 i oktober), er gift, har tvillinggutter på 2,5 år og en finsk lapphund. Har holdt på med kortlaging en god stund, men har fortsatt mye å lære. 
Syns derfor det er kjempemoro å få være med på teamet sammen med alle disse andre flotte menneskene! 
Jeg jobber som utvikler for Kartverket og liker å være ute på tur, lage mat og lese bøker.



Jeg hedder Malene, 35 år, bor i Roskilde i Danmark sammen med min kæreste. 
Jeg har scrappet siden 2011. Jeg laver primært kort, project life og smash bøger. 
Men er hoppet ud i art journaling og travellers notebook. 
Min stil er primært CAS - clean and simple. 
Men forsøger ind mellem også med andre stilarter.

♥️


Her er hva våre DT jenter har lagd:









Malene



















Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.


Denne utfordringen går til 28. oktober kl 20.00
Lykke til!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar