tirsdag 1. januar 2019

Utfordring #29 - Vinter i rosa


God morgen!

Velkommen til 2019!
Vi starter det nye året med en utfordring og en presentasjon av 
vår nye DT medlem, Jorunn.

Denne månedens utfordring er Vinter i rosa!

❤❤❤

Good morning!

Welcome to 2019!
We start off the new year with a challenge and a presentation
of our new DT member, Jorunn.

This months challenge is Winter in pink!




 Hei jeg heter Jorunn Andreassen, bor i Stavanger med min mann og to barn, for ikke å glemme vår sære katt Anna, oppe i nord har jeg en voksen bonus datter. Jeg har scrappet siden 2010, ved et lite uhell, min beste venninne fikk lurt meg inn i miljøet og har ikke angret et sekund. Jeg er veldig allsidig, og elsker å utfordre meg selv. I år skal jeg være med på Wanderlust for første gang, det er et oneline kurs i Art Journaling så jeg tenker året 2019, blir jeg veldig påvirket av det, i det jeg lager.


Sponsor denne gangen er/Our sponsor this time is:

Scrappiness ble etablert i 2006. Vi har hele tiden hatt nettbutikk i tillegg til fysisk butikk. De to første årene holdt vi til på Lisleby i Fredrikstad, men fikk så et behov for større lokaler og havnet da i Sarpsborg. Etter 10 år i Sarpsborg, har vi nå flyttet inn i større lokaler på Vesten Vestre 2, 1659 Torp.



Her er hva våre DT-jenter har laget


















Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.
Denne utfordringen går til 28. Januar kl 20.00
Lykke til! 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar