mandag 1. oktober 2018

❤ Utfordring #26 - Bruk Dies/Use Dies ❤

God mandag alle sammen, 
vi er nå klare for Oktober, høsten har tatt skikkelig tak
 og da presenterer vi vår tjuesjette utfordring.

Og utfordringen denne gangen er Bruk Dies.



Men først vil vi introdusere dere for 2 av totalt 5 nye DT'er vi
er så heldige å ha fått med på Designteamet vårt.

❤❤❤



Good Monday everybody,


we're now ready for October, autumn has tightened it's grip
and we are ready with our twentysixt challenge.

And the challenge this time is Use Dies.



But first we want to introduce you to 2 of 5 new DT members we
are so lucky to have on our Designteam.



❤❤❤


Jeg er en 38 år gammel 4 barns-mor som har funnet den store lidenskapen i livet gjennom denne hobbyen! Jeg sitter stort sett hver eneste kveld å scrapper! Klarer ikke helt å definere stilen min, men jeg er jo veldig glad i å bruke blomster, dies og stempeltekster på prosjektene mine, så om noe så er det kanskje det som «definerer» stilen min! Jeg synes det er veldig gøy med nye brette-teknikker, så er alltid på jakt etter nye måter å brette på. Leker meg også med å lage bokser/esker til diverse ting, være seg sjokolade, te, julekuler, flasker osv! Er så stolt over å få være en del av Scrap from your heart sitt designteam, håper jeg kan spre scrappeglede og kanskje være til inspirasjon for dere!




Jeg heter Katrine og er 1970 modell. Bor med mann og to barn på Skedsmokorset. Jeg startet med å lage kort i 2010 og blir bare mer og mer hekta på denne hobbyen. Har alltid likt å være kreativ og føler jeg har funnet den perfekte hobby for meg som jeg kommer til å holde på med resten av livet. Å sitte med mine kortprosjekter gir så mye energi og glede. Det er stas å få være med i Design teamet til Scrap from you heart og jeg gleder meg til alle nye utfordringer i tiden som kommer.



Sponsor denne gangen er:


Scrappiness ble etablert i 2006. Vi har hele tiden hatt nettbutikk i tillegg til fysisk butikk. De to første årene holdt vi til på Lisleby i Fredrikstad, men fikk så et behov for større lokaler og havnet da i Sarpsborg. Vi har nå et flott lokale på hjørnet av gågata i Sarpsborg hvor vi trives veldig godt. Ta gjerne turen innom hvis du besøker Sarpsborg



Her er hva våre DT-jenter har laget

Anita




Katrine



Maya














Nå håper vi at dere er blitt inspirert til å prøve også.
Vi gleder oss til å se hva dere lager.

Denne utfordringen går til 28. Oktober kl 20.00
Lykke til!
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar